Zakelijk-vervoer-amsterdam-logo

Algemene voorwaarden

Door gebruik te maken van de diensten van Zakelijk Vervoer Amsterdam gaat u akkoord met de volgende voorwaarden: Artikel 1: Reserveringen

Artikel 1: Reserveringen

Reserveringen kunnen online of per e-mail worden gemaakt: info@zakelijkvervoer-amsterdam.nl.

Zakelijk Vervoer Amsterdam zal altijd een boeking per e-mail bevestigen.

Reserveringen zijn geldig wanneer Zakelijk Vervoer Amsterdam een vooruitbetaling heeft ontvangen. Als we geen vooruitbetaling hebben ontvangen, is de reservering niet geldig.

Wanneer u minstens 24 uur voor de geplande vertrektijd boekt, garanderen wij een beschikbare auto met chauffeur wanneer het ophaaladres in Amsterdam of op AMS Schiphol Airport is (met uitzondering van de Mercedes Sprinter bussen en de Touring Coach).

Wanneer u binnen 24 uur voor de geplande vertrektijd boekt, zullen we alles doen om een beschikbare auto met chauffeur voor u te regelen. Als we geen beschikbaarheid hebben, zullen we de boeking annuleren en een terugbetaling doen. Als het gevraagde voertuig niet beschikbaar is, nemen we contact met u op om een alternatief voertuig aan te bieden. Als we u niet kunnen bereiken, halen we u op met dit alternatieve voertuig.

U kunt uw reservering kosteloos wijzigen 24 uur of langer voor de geplande ophaaltijd. Het is niet altijd mogelijk om uw reservering te wijzigen binnen 24 uur voor de geplande ophaaltijd en er kunnen extra kosten zijn om uw reservering binnen die 24 uur te wijzigen.

Artikel 2: Aansprakelijkheid

De huurder van de auto met chauffeur is altijd verantwoordelijk voor zichzelf en zijn gezelschap.

In geval van schade in of aan het voertuig veroorzaakt door een van de passagiers, wordt deze verhaald op de huurder.

Het is niet toegestaan om te roken of drugs te gebruiken in een van de voertuigen.

Het is niet toegestaan om uw eigen eten of drinken te nuttigen in een van onze voertuigen.

Wanneer een van de passagiers ziek wordt en in de auto overgeeft, mag Zakelijk Vervoer Amsterdam een minimumbedrag van € 250,- reinigingskosten en inkomstenderving in rekening brengen.

Artikel 3: Aankomstinstructies

Na aankomst op de luchthaven verzoeken wij u uw mobiele telefoon aan te zetten. Onze chauffeur stuurt u een sms met informatie over waar hij u zal ontmoeten. Als u onze chauffeur niet kunt vinden en u kunt hem niet bereiken op zijn mobiele telefoon, verzoeken wij u om direct contact op te nemen met Zakelijk Vervoer Amsterdam. Als uw vlucht vertraging heeft, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we u kunnen ophalen op het juiste nieuwe aankomsttijdstip zonder extra kosten (maximaal 6 uur zonder extra kosten). Er wordt een toeslag van € 50,- in rekening gebracht als uw vlucht meer dan 6 uur vertraging heeft na de oorspronkelijke aankomsttijd.

Als er wijzigingen zijn in uw vluchtnummer of vluchtdatum (bijvoorbeeld een herplanning), verzoeken wij u direct contact op te nemen met Zakelijk Vervoer Amsterdam. Als u uw ophaaldatum of ophaaltijd annuleert of verzet binnen 24 uur voor de oorspronkelijke vertrekdatum en -tijd, is er geen restitutie mogelijk.

Artikel 4: Transfers

Onze tarieven zijn alleen geldig voor transfers die beginnen of eindigen in Amsterdam of AMS Schiphol Airport.

Wanneer u online een boeking maakt en het ophaaladres of afleveradres is niet in Amsterdam of AMS Schiphol Airport, dan brengen wij de extra kilometers van Amsterdam naar het ophaaladres in rekening.

Het is mogelijk om uw ophaaltijd na uw boeking zonder extra kosten te wijzigen, ten minste 24 uur voor vertrek. Als u uw ophaaltijd binnen 24 uur voor het geplande vertrek moet wijzigen, kunnen er extra kosten zijn.

De kosten van een extra stop tijdens een transfer bedragen minimaal € 30,- (afhankelijk van welk voertuig wordt gehuurd en hoe lang de extra stop duurt).

Artikel 5: Wachttijd

Voor internationale vluchten: 75 minuten gratis wachttijd is inbegrepen nadat het vliegtuig is geland. Daarna wordt een extra minimale vergoeding van € 30,- in rekening gebracht (afhankelijk van hoe lang onze chauffeur moet wachten).

Voor Europese vluchten: 60 minuten gratis wachttijd is inbegrepen nadat het vliegtuig is geland. Daarna wordt een extra minimale vergoeding van € 30,- in rekening gebracht (afhankelijk van hoe lang onze chauffeur moet wachten).

Voor stadsritten of transfers naar de luchthaven: 15 minuten gratis wachttijd is inbegrepen na de vertrektijd. Daarna wordt een extra minimale vergoeding van € 15,- in rekening gebracht (afhankelijk van hoe lang onze chauffeur moet wachten).

Artikel 6: Beschikbaarheid / Uurdienst / Sightseeing Tours

De minimale huur voor een beschikbaarheid / uurdienst of sightseeing tour is 3 uur voor een Mercedes E-klasse, Mercedes V-klasse minivan of Mercedes S-klasse. Voor de Maybach, Mercedes Sprinter bussen en Touring Coaches is de minimale huur 4 uur.

Er zijn 30 kilometers gratis voor elk uur. Bijvoorbeeld: bij een boeking van 3 uur krijgt u 90 km gratis. Daarna berekenen wij € 1,10 voor elke extra kilometer.

Een beschikbaarheid, uurdienst of sightseeing tour begint en eindigt in Amsterdam of AMS Schiphol Airport. Wanneer de beschikbaarheid, uurdienst of sightseeing tour eindigt op een andere bestemming, brengen wij de extra kilometers/uren terug naar Amsterdam in rekening.

Voor diensten buiten Amsterdam geldt een extra toeslag van € 5,- per uur.

Artikel 7: Pendeldienst

De minimale huur voor een pendeldienst is 3 uur voor een Mercedes E-klasse, Mercedes V-klasse minivan of Mercedes S-klasse. Voor de Maybach, Mercedes Sprinter bussen en Touring Coaches is de minimale huur

4 uur.

Een pendeldienst is van toepassing als er meer dan 3 pick-ups en/of drop-offs zijn op verschillende locaties binnen een huurperiode.

Voor diensten buiten Amsterdam geldt een extra toeslag van € 5,- per uur.

Artikel 8: Overmacht

Zakelijk Vervoer Amsterdam is niet verantwoordelijk voor vertragingen, wijzigingen of annuleringen van de dienst vanwege overmacht of andere omstandigheden die onvoorzien zijn of buiten onze controle vallen. Bijvoorbeeld ongelukken veroorzaakt door derden op de transfer route, onverwachte verkeersopstoppingen, onverwachte storingen, politiecontroles, terrorisme, extreme wateromstandigheden, etc.

Zakelijk Vervoer Amsterdam is niet verantwoordelijk voor fouten van zijn onderaannemers.

Zakelijk Vervoer Amsterdam is niet verantwoordelijk voor kosten als gevolg van een annulering door overmacht.

Artikel 9: Verloren Eigendommen

Zakelijk Vervoer Amsterdam is niet verantwoordelijk voor verloren items in de voertuigen.

Artikel 10: Annuleringen

Als u ten minste 2 dagen voor het geplande vertrek annuleert, zijn er geen annuleringskosten.

Als u 1-2 dagen voor het geplande vertrek annuleert, is er een annuleringsvergoeding van 50%.

Als u binnen 1 dag voor het geplande vertrek annuleert, is er een annuleringsvergoeding van 100%.

Voor midi-bussen en Coaches: als u tussen 27 – 14 dagen annuleert, is er een annuleringsvergoeding van 50%. Als u tussen 14 dagen en 48 uur annuleert, is er een annuleringsvergoeding van 75%. Als u binnen 48 uur annuleert, is er een annuleringsvergoeding van 100%.

Wij kunnen het bedrag van entreekaartjes of andere zaken die wij vooraf voor u hebben gekocht niet terugbetalen.

We kunnen het bedrag voor overnachting(en) geboekt voor de chauffeur niet terugbetalen.

Bij terugbetaling via PayPal wordt een annuleringsvergoeding van 3% in rekening gebracht.

Annuleringen zijn geldig wanneer Zakelijk Vervoer Amsterdam een annulering per e-mail heeft ontvangen.

Zakelijk Vervoer Amsterdam mag altijd een reservering annuleren vanwege overmacht zonder een boete. Zakelijk Vervoer Amsterdam zal altijd een terugbetaling doen als de reservering is betaald. Het bedrag van de terugbetaling is niet hoger dan het bedrag van de reservering.

Artikel 11: No Show Beleid

In geval van een No Show wordt 100% van het bedrag ingehouden en wordt er niet terugbetaald.

Voor ophaaltransfers vanaf de luchthaven rekenen we een no show 20 minuten na de bagageafhandeling en als u niet in de aankomsthal/gate bent.

Voor stadsritten rekenen we een no show 30 minuten na de geplande vertrektijd als u niet op het ophaaladres bent.

Artikel 12: Kortingscodes

Kortingscodes zijn alleen geldig voor de specifieke dienst waarvoor Zakelijk Vervoer Amsterdam ze heeft goedgekeurd.

In geval van fraude zullen we de boeking annuleren.

Artikel 13: Voertuigen

Zakelijk Vervoer Amsterdam garandeert dat de voertuigen constant worden gemonitord om mogelijke storingen te voorkomen.

Als het voertuig vanwege een storing niet verder kan rijden, regelt Zakelijk Vervoer Amsterdam een ander voertuig of wordt de huurder gecompenseerd voor het resterende deel van de rit.

Zakelijk Vervoer Amsterdam zal altijd Mercedes voertuigen aanbieden. Als er om welke reden dan ook geen Mercedes voertuig beschikbaar is, zal Zakelijk Vervoer Amsterdam een voertuig aanbieden dat gelijkwaardig is aan een Mercedes.

Artikel 14: Tarieven

Onze tarieven zijn incl. BTW, alle lokale belastingen, meet & greet ophaalservice van de luchthaven met naambordje, gratis wifi aan boord en flessen water.

We rekenen geen administratiekosten, creditcardkosten, parkeerkosten op de luchthaven of parkeerkosten in de steden, brandstoftoeslag, fooikosten of staatsverkoopbelastingen. We rekenen alleen parkeerkosten tijdens sightseeing tours.

In sommige gevallen rekenen we parkeerkosten voor de Mercedes Sprinter bussen en Touring Coaches.

Onze tarieven zijn excl. lunch, diner en overnachting voor de chauffeur. We rekenen alleen een vergoeding voor lunch en diner bij boekingen van 8 uur of langer.

Dagtarieven zijn incl. 300 kilometer vrij rijden. Daarna rekenen we € 1,20 voor elke extra kilometer.

Tussen 22:00 en 06:00 uur geldt een nachttoeslag van 15%.

De prijzen kunnen tijdens een reservering enigszins verschillen.

Artikel 15: Betalingen

Betalingen kunnen worden gedaan met creditcard, bankoverschrijving, PayPal, Ideal, per factuur of op rekening (alleen voor vaste klanten).

Voor een betaling per bankoverschrijving moeten we een vooruitbetaling ontvangen voordat u gebruik kunt maken van onze diensten.

Wanneer u een betaling doet via bankoverschrijving moeten we het volledige bedrag ontvangen (geen gedeelde bankkosten).

Bij betaling via PayPal wordt 3% extra kosten in rekening gebracht.

We hebben altijd een vooruitbetaling nodig voordat u gebruik kunt maken van onze diensten.

Artikel 16: Tijdgarantie

Wij bieden u een 100% tijdige ophaalgarantie. Als uw chauffeur meer dan 5 minuten te laat is, krijgt u 50% korting op uw transfer (met een maximum van € 50,-) of 1 uur gratis voor uw sightseeing tour of uurdienst (behalve in geval van overmacht).

Dit geldt niet in de volgende gevallen:

– Overmacht. In artikel 8 vindt u de definities van overmacht.

– Wanneer u binnen 8 uur voor de geplande ophaaltijd een boeking maakt.

Artikel 17: Privacy

Zakelijk Vervoer Amsterdam voldoet aan de AVG-wetgeving en verwerkt daarom alleen gegevens die nodig zijn om een uitstekende service te bieden. Zakelijk Vervoer Amsterdam gaat zorgvuldig om met de informatie die we van u ontvangen en verkoopt deze informatie nooit aan derden.

Scroll naar boven